Jury 2016



7 czerwca 2016 roku odbyły się obrady jury złożone z przedstawicieli marketerów i agencji, które pracowało pod kierownictwem Dariusza Maciołka, dyrektora marketingu PGE Polska Grupa Energetyczna SA. W 11. edycji konkursu Golden Arrow przyznano 34 wyróżnienia i 16 statuetek.
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 1
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 2
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 3
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 4
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 5
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 6
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 7
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 8
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 9
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 10
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 11
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 12
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 13
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 14
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 15
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 16
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 17
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 18
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 19
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 20
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 21
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 22
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 23
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 24
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 25
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 26
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 27
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 28
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 29
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 30
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 31
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 32
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 33
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 34
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 35
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 36
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 37
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 38
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 39
  • Obrady Jury konkursu Golden Arrow 2016 - 40

Fot. Daniel Miśko



· Przewodniczący jury Golden Arrow 2016

PGE Polska Grupa Energetyczna SA

PGE Polska Grupa Energetyczna SA

Darek Maciołek, dyrektor marketingu

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz The Chartered Institute of Marketing. W branży marketingowej od ponad 14 lat. Od 2 lat jest odpowiedzialny za strategię marki i komunikację marketingową PGE. Wcześniej pracował ponad 5 lat w Grupie PZU, gdzie odpowiadał za całość działań internetowych i mediowych prowadzonych przez PZU. Przedtem zajmował stanowisko Marketing Managera w koncernie międzynarodowym International Personal Finance. Był odpowiedzialny za prowadzenie działań marketingowych dla istniejących marek oraz za wprowadzanie na rynek nowych produktów finansowych.



· Przedstawiciele marketerów:

CCC.eu

CCC.eu

Marek Kmiecik, dyrektor marketingu

Od 2015 roku na stanowisku Dyrektora Marketingu grupy kapitałowej CCC SA – lidera branży obuwniczej w Polsce. Odpowiedzialny za strategię marketingową na wszystkich 16 rynkach działania grupy CCC SA.
Odpowiada za opracowanie nowej strategii pozycjonowania marki pod hasłem „GO FOR MORE”/”IDĘ PO WIĘCEJ”.
W okresie 2013-2014 obejmował stanowisko Wiceprezesa, Dyrektora Marketingu giełdowej spółki Tarczyński SA – lidera wędlin suchych w Polsce.
W latach 2008-2013 na stanowisku Dyrektora Marketingu, Członka Zarządu Hoop Polska w grupie Kofola SA odpowiadał za strategie wszystkich marek firmy na rynku polskim.
Wcześniej w latach 2006-2008 w centrali Kofola Holding w Czechach odpowiadał za strategie owocowych napojów i syropów na rynku polskim, czeskim, słowackim, węgierskim.
Do 2006 roku jako Dyrektor Marketingu w giełdowej firmie Mieszko SA - producent słodyczy, odpowiadał m.in. za strategie marki parasolowej "Mieszko" oraz stworzenie marki cukierków dziecięcych "Zozole".

CCIG

CCIG

Magdalena Grzelak, chief marketing officer

Specjalistka w zakresie tworzenia i realizacji szeroko rozumianej polityki komunikacyjnej firmy, zarówno w zakresie komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej - wspierającej biznes oraz employer branding. Przez ponad 10 lat ściśle związana z sektorem finansowym, a od 2012 r. kieruje działem marketingu w CCIG, gdzie odkrywa pasję współpracy z pokoleniem Y. W życiu prywatnym i zawodowym jest wierna zasadzie, że zawsze warto porozmawiać.

CF Hasco-Lek

CF Hasco-Lek

Łukasz Dziemianko, senior product manager

Z wykształcenia socjolog. Z zamiłowania marketingowiec. Od 2013 r. członek zespołu marketingu konsumenckiego w Hasco-Lek. Jako senior product manager zajmuje się markami z kategorii przeciwbólowej i przeziębieniowej w zakresie opracowywania strategii, realizacji badań marketingowych oraz wdrażania komunikacji 360. Do największych brandów w tych kategoriach należą Ibum oraz Gripblocker Express. Wcześniej zdobywał doświadczenie w agencji reklamowej, pracując dla takich marek jak Deichmann, Orlen, Skanska, Tieto, T-Systems czy BMW.

Google Poland

Google Poland

Marek Różycki, head of SMB marketing

Z marketingiem związany od 2005 r. Przez dziesięć lat pracował w firmie Procter & Gamble, zarządzając największymi markami firmy (Pampers, Gillette, Oral­B, Blend­a­med) w Europie Środkowej. Tworzył również i wdrażał strategię digital dla marki Pampers w regionie EMEA. Od 2015 r. w Google Polska, gdzie pełni funkcję head of SMB marketing. Współtwórca centrum wspinaczkowego Murall i sieci miejsc do rodzinnej wspinaczki FunClimb. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

IKEA Family

IKEA Family

Adam Nowak, country manager

Z IKEA związany dopiero od 8 lat. Przez ten czas nabierał eksperckiej wiedzy, łącząc dwie namiętności: pasję do wyposażenia wnętrz oraz marketing w handlu detalicznym. Od 4 lat kieruje krajowym teamem IKEA Family, rozwijając oraz wprowadzając w życie strategię jednego z największych programów lojalnościowych w Polsce. Zaczynając od budowanie oferty dla klubowicza, przez tworzenie zaawansowanych narzędzi zarządzania doświadczeniem klienta, po efektywną, bezpośrednią komunikację. Za swoją pracę został uhonorowany w 2015 r. nagrodą Golden Arrow w kategorii najlepszy program lojalnościowy.

Poczta Polska SA

Poczta Polska SA

Rafał Pietrwalski, zastępca dyrektora zarządzającego segmentem klienta biznesowego

Menedżer z 16-letnim doświadczeniem w branży logistycznej, absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach, związany z Pocztą Polską, gdzie współodpowiada za strategię działalności spółki na krajowym i zagranicznym rynku KEP oraz e-Commerce. Zarządza produktami dla klientów biznesowych. Z zaangażowaniem bierze udział w projektach koncentrujących się na klientach oraz nowej jakości Poczty Polskiej, mających na celu zmianę tradycyjnego oblicza Poczty Polskiej w kierunku nowoczesnego oraz innowacyjnego przedsiębiorstwa.



· Przedstawiciele agencji:

Creative Harder

Creative Harder

Artur Beck, prezes zarządu

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim, brązowy medalista Mistrzostw Europy w żeglarstwie w klasie Laser 4.7. Założyciel grupy marketingowej CreativeHarder, w skład której wchodzą: Creative Media - agencja eventowa, BTL, PR, Creative Travel - incentive travel, Harder & Harder - agencja interaktywna, social media, WOMM Harder Video - produkcja spotów reklamowych TV/NET. Od 10 lat z sukcesem rozwija firmę, wprowadzając nowe rozwiązania, razem z zespołem podąża za najnowszymi trendami w marketingu. Połączenie agencji Creative Media o kompetencjach eventowych, trademarketingowych, fieldmarketingowych z agencją Harder & Harder, o silnych kompetencjach z zakresu digital, WoMM, social media, oraz stworzenie mocnego działu kreacji i strategii pozwoliło na realizację wielu fullserwisowych kampanii marketingowych. Na koncie ma blisko 500 realizacji eventowych, kilkadziesiąt kampanii reklamowych i PR-owych, ponad 30 reklam telewizyjnych i internetowych.

\Data Solutions

\Data Solutions

Marek Kossakowski, managing director

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z gospodarki elektronicznej. Dyrektor zarządzający \Data Solutions od 2009 r., wcześniej odpowiedzialny za rozwój biznesu na stanowisku business development directora. Współautor pierwszego w Polsce badania dotyczącego insightów determinujących tworzenie lojalności Loyalty Insight. W ostatnich latach prowadził zespoły projektowe z zakresu marketingu bezpośredniego, wsparcia sprzedaży, budowania lojalności oraz CRM dla m.in.: SABMillera, Nestle, Ferrero, Samsunga, Zelmera, Coffeeheaven.

DCN Direct

DCN Direct

Beata Horodniczy, prezes zarządu

Warszawianka, od 1999 współwłaścicielka i prezes zarządu firmy marketingowej DCN Direct. Ukończyła Wydział Dziennikarstwa UW oraz Podyplomowe Studia Menedżerskie SGH. Regularnie dokształca się na szkoleniach z rozwoju osobistego i na kursach Uniwersytetu Otwartego UW. Ceni aktywność psychiczną i fizyczną. Uprawia fitness, zapalona narciarka. W branży marketingowej pracuje od połowy lat 90. Okresowo członek SMB i autorka artykułów o bazach danych w prasie branżowej. Po założeniu własnej firmy postawiła na tworzenie baz danych i zarządzanie nimi, oswajanie klientów z wymogami ustawy o ochronie danych osobowych i zaleceniami GIODO. Pracuje głównie dla międzynarodowych korporacji, dużych centrów handlowych i agencji reklamowych przy konkursach i loteriach łączących się ze zbieraniem danych klientów oraz późniejszym serwisowaniem baz danych. Uważa, że mimo ery cyfrowej w marketingu warto łączyć elektroniczne i tradycyjne kanały komunikacji.

Laurens Coster

Laurens Coster

Jan Biłyk, prezes zarządu

Aktywny obserwator zawieruchy w marketingu, którą opisano słowami "From Mad Men to Math Men". Studiował na Uniwersytecie Warszawskim i w Szkole Głównej Handlowej. Miłośnik wpinania matematyki i statystyki do marketingu. Prowadzona przez niego agencja jest jedną z nielicznych w Europie, która posługuje się zarezerwowanym dla firm IT tytułem IBM Business Partner, a w 2015 r. została pierwszym partnerem agencyjnym Selligent w Polsce. Prywatnie wielki entuzjasta podróżowania ze swoim 3,5-letnim synem komunikacją miejską po Warszawie. To pozwala pielęgnować w sobie dziecięcą zdolność dziwienia się.

Lubię To – Linked by Isobar

Lubię To – Linked by Isobar

Paweł Ostrowski, strategy director & partner

Wieloletni praktyk public relations oraz marketingu online ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych. Obecnie pełni funkcję strategy directora w Lubię To – Linked by Isobar, z którą jest związany od samego jej powstania. Przygotowywał strategie dla takich marek jak HBO, Unilever, Nivea, Philips, Ferrero, KFC, Starbucks, H&M, Payback Polska czy Tiger. Ukończył studia na Wydziale Polonistyki w Warszawie, obecnie doktorant na Uniwersytecie Warszawskim. Wykładowca Kolegium Studiów Społecznych Instytutu PAN oraz studiów podyplomowych na SWPS.

OMD Mozaic

OMD Mozaic

Ewa Konopko, producent kampanii niestandardowych

Od lipca 2013 r. w OMD Mozaic, agencji specjalizującej się w realizacji niestandardowych form reklamy z zakresu sponsoringu, product placementu, broadcast marketingu, w telewizji, kinie, muzyce, podczas eventów i w internecie. Odpowiada również za całościowy rozwój, organizację i produkcję projektów branded content. Doświadczenie w marketingu zdobywała, pracując dla Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania, McKinsey & Company, HSBC Bank Polska SA, „Pulsu Biznesu”, Funduszu Hipotecznego „Dom” SA, gdzie była odpowiedzialna za organizację i promocję eventów, sponsoring, działania BTL i ATL, współpracę z mediami. Odpowiadała również za opracowanie koncepcji i koordynację działań mających na celu budowę pozytywnego wizerunku i realizację strategii marketingowej firmy. Ponadto opracowywała merytorycznie programy konferencji dla branży nieruchomości, budowlanej, bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, farmacji, energetyki. Pracowała m.in. dla firm: Henkel, Nissan, Renault, McDonald’s, HiPP, Wedel, Tikkurila, Jurajska, Hortex, Heinz, Cederroth, BSH (Bosch), Nivea.

They.pl

They.pl

Tomasz Danielewicz, creative director

Od 16 lat związany z branżą reklamową. Prowadzi zespoły kreatywne, opracowuje i realizuje kampanie marketingowe oparte na nowych technologiach. Z szczególną uwagą śledzi i wykorzystuje nowe trendy w komunikacji. Zdobywał doświadczenie w wielu agencjach: TBWA\, Euro RSCG, McCann, GoldenSubmarine. Wraz ze swoimi zespołami zdobywał nagrody, m.in. na: Effie Awards, KTR, IAB Creative Showcase, The FWA, The FWAfoto, Mobile Trends Awards, Mixx Awards, New York Festivals. Pracował dla największych: Skoda Polska, Volkswagen Group, Nissan Europe, Honda Motor Poland, ING Bank Śląski, mBank, PKO BP, Pekao SA, Lukas Bank, Nivea Beiersdorf, PKN Orlen, Mars Polska, Unilever Polska, Adidas, Kompania Piwowarska. Juror w konkursach KTR. Wierzy, że prawdziwe insighty konsumenckie są wciąż ważniejsze niż technologia.

Unique One

Unique One

Grzegorz Bonder, prezes zarządu

Z branżą reklamowo-marketingową związany jest od przeszło 16 lat. W 2002 r. odkupił udziały od firmy Linea Recta i został jej właścicielem. W 2013 r. agencja zmieniła nazwę na Unique One i należy obecnie do grupy Unique, bardzo wysoko ocenianej w badaniach branżowych pisma „Media & Marketing Polska”. Agencja jest pionierem nowatorskich form promocji sprzedaży na polskim rynku, m.in. jako pierwsza wprowadziła do loterii i konkursów brandowane karty płatnicze, przeprowadziła również pierwszą w Polsce loterię opartą wyłącznie na aplikacji mobilnej. W 2006 r. w ramach struktur agencyjnych Unique One stworzyła i wdrożyła własny system contact center. Dotychczas agencja pracowała dla polskich i międzynarodowych marek, m.in. takich jak: Nestle Polska, L’Oreal Polska, Makro, Lotos, Totalizator Sportowy, Tauron, Link4, Polkomtel oraz Ministerstwo Finansów. W ubiegłym roku Unique One w wyniku wygranego przetargu ogłoszonego przez Ministerstwo Finansów rozpoczęło realizację projektu ogólnopolskiego o nazwie Narodowa Loteria Paragonowa, która potrwa rok, do października 2016 r. Po pracy Grzegorz Bonder rozwija pasję do samochodów (tytuł mistrza Polski w rajdach samochodowych, puchar PZM 2005). Wydał również płytę ze swoimi utworami muzycznymi.

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2017 VFP Communications Ltd. oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu
Projekt: Netizens