Get Adobe Flash player

Nominacje 2012



KategoriaAgencjaKlientMarka (produkt)Tytuł pracy
Wysyłka bezpośrednia BtoCLaurens CosterTelekomunikacja Polska SANeostrada TP„Śledztwo Serca i Rozumu”
Tequila, Data SolutionsKompania Piwowarska SAŻubr„Kartka urodzinowa 3D”
Laurens CosterEnovatis SAWakacje.pl„Wakacje.pl – oferta first minute”
Wysyłka bezpośrednia BtoBAlbedo MarketingAlbedo MarketingAlbedo Marketing„Punkt spełniania życzeń”
Focus AdvantageFocus AdvantageFocus Advantage„Polskie ptactwo reklamowe”
Program lojalnościowy BtoCData SolutionsCHI Polska SACoffeeheaven„My Coffeeheaven”
HeurekaDanoneActivia„Program Activii”
Euro RSCG Marketing HouseVichy Laboratories, Grupa L’OréalVichy„Vichy Consult”
Program lojalnościowy BtoBData SolutionsKompania Piwowarska SATyskie„Tyska strefa korzyści”
Albedo MarketingRoveseCersanit, Opoczno„Mozaika przygód 2011”
Euro RSCG Marketing HouseCarlsberg Polskaróżne marki z portfolio„Wygraj Euro 2012 – program motywacyjny dla dystrybutorów Carlsberg Polska”
i360Polkomtel SASimplus i 36,6„Zyskuj z Plusem”
Promocja sprzedaży BtoCAlbedo MarketingWhirlpool Polska SApralki Carisma„Żywe kolory są w modzie”
IQ Marketing (Poland)Kraft Foods (Polska)Lu Petitki Lubisie„Lubisiowa Dominoteka”
NairobiaNikon PolskaNikon Coolpix (aparaty kompaktowe)„Jestem wykrywaczem prezentów”
Experiential marketing – event marketingPKN Orlen, LivePKN OrlenVerva„Verva Street Racing 2011”
Euro RSCG 4DSamsung Electronics PolskaWCG 2011 Samsung Euro Championship„WCG 2011 Samsung Euro Championship”
GMPNokiaN9„Nokia N9 showroom”
Grupa EskadraUrząd Marszałkowski Województwa ŚląskiegoSzlak Zabytków Techniki„Industriada 2011”
Experiential marketing – field marketingFocus AdvantageBrown-Forman PolskaJack Daniel's„Jack Friday”
Experiential marketing – pozostałe formyDDB WarszawaMcDonald`s Polskarestauracja McDonald's na Dworcu Centralnym„Rozkład jazdy McDonald's”
K2IKEAKatalog 2012„Mała Scena na Centralnym”
Miasto PoznańMiasto Poznańrogal marciński„Kampania promocyjna Miasta Poznania AlleRogal”
Program incentive travelFlower TravelLotte WedelPtasie Mleczko„Ambasador Fabryki Przyjemności”
Marketing internetowy – serwis internetowyK2Ministerstwo Spraw Zagranicznychserwis internetowy„Do you know Polska?”
John PitcherKompania PiwowarskaLech Premium„www.lech.pl”
Marketing internetowy – kampania internetowaArtegenceNike PolskaNike Free„Nike Freebook”
HeurekaŻywiec ZdrójŻywiec Zdrój„Po stronie natury”
BBDO WarszawaUniwersytet Jagiellońskistudia I i II stopnia„Poznaj przyszłość”
Lemon SkyTesco Polskahipermarkety Tesco„Eksperci Tesco”
Marketing internetowy – SEMClickAdWinezja.plWinezja.pl„SEM – wprowadzenie Winezja.pl”
Marketing internetowy – e-mail marketingDDB WarszawaPLL LOTlinie lotnicze LOT„Nowa formatka e-mailingów sprzedażowych”
Up, SAREFlorintasEndo„Urodzinowe rabaty Endo! Odbieraj! Rozdawaj! Wygrywaj!”
FreshMailFreshMailFreshMail„FreshMail reaktywacja”
FreshMailMarketing Investment GroupSizeer„Sizeer Club”
Implix, Pernod Ricard Polska, IQ MarketingPernod Ricard PolskaAbsolut„Shake it up!”
Marketing internetowy – marketing wirusowySaatchi & SaatchiPolski Czerwony Krzyżprofilaktyka HIV„Życie to nie Facebook”
Lubię To – Social Media AgencyWilkinsonWilkinson„Wilkinsong”
DDB WarszawaPLL LOTlinie lotnicze LOT„LOT Pieprz”
Social mediaLemon SkyTesco Polskahipermarkety Tesco„Eksperci Tesco podbijają Facebooka”
Saatchi & SaatchiPolski Czerwony Krzyżprofilaktyka HIV„Życie to nie Facebook”
DDB WarszawaPLL LOTlinie lotnicze LOT„Gol nad stadionem – konkurs”
TequilaKompania PiwowarskaTyskie„Mistrz Tyskomatu”
Marketing mobilnyLemon SkyMuzeum Powstania WarszawskiegoMiejsca Pamięci – aplikacja Layar„Miejsca Pamięci – Warszawa '44”
AtomClick, LookSoftOrangeTP Orange„Serce i Rozum mobilnie”
Kampania zintegrowana BtoCDDB WarszawaPKO Bank PolskiKonto Osobiste i usługi bankowe„Konto za zero”
Men at Work, Pride & Glory InteractiveŻywiec Sprzedaż i Dystrybucjapiwo Żywiec„Pokaż język”
180heartbeats, Jung von MattTablica.pl grupa Allegroserwis ogłoszeń lokalnych„Sprzedawaj po sąsiedzku”
Starlink, K2PZU SAubezpieczenia komunikacyjne„PZU pakiet Młodzi Kierowcy”
Non profitEuro RSCG 4DFundacja Rak & RollFundacja Rak & Roll„Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi”
Saatchi & SaatchiPolski Czerwony Krzyżprofilaktyka HIV„Życie to nie Facebook”
PZL, Tomek Goldbaum Wlaziński, Fundacja SynapsisFundacja Synapsiskampania społeczna„Autyzm wprowadza w błąd”
Golden Arrow designDDB WarszawaWWF Polskaksiążkowy kalendarz 2012„Znikające gatunki – kalendarz WWF 2012”
Euro RSCG 4DEuro RSCG 4DEuro RSCG 4D„Out of the box”
Walk DesignWalkWalk„Nowa identyfikacja grupy Walk”
Golden Arrow openDDB WarszawaPKO Bank Polski„PKO Bank Polski – usługi bankowe”Re-launch marki
Walk CreativePZUprogram praktyk i staży„Nordostersjokustartiller”
180heartbeats, Jung von MattTablica.pl grupa Allegroserwis ogłoszeń lokalnych„Sprzątanie miasta”
Brainshake & MoreTelekomunikacja Polska SAFunpack„Funpack City”
Lubię To – Social Media AgencyZamek Królewski w Warszawiewystawa: „Zniszczenie i Odbudowa Zamku Królewskiego w Warszawie”„Zamku mogło tu nie być”
Salon OdrzuconychClickAdUnileverKnorr„Akcja grill”
Brainshake & MoreCEDCŻubrówka Biała„Szlak natury”
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2015 VFP Communications Ltd. oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu
Projekt: Netizens