Get Adobe Flash player

Nominacje 2013



KategoriaAgencjaKlientMarka (produkt)Tytuł pracy
Wysyłka bezpośrednia BtoCBPH TFIBPH TFIAnkieta o inwestowaniu„Ankieta o inwestowaniu”
Focus AdvantageING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SAING Życie„Welcome Pack instrukcja obsługi polisy”
Young & Rubicam PolandMercedes-Benz PolskaAutoryzowany serwis Mercedes-Benz„Karta klienta - wysyłka z Niemiec”
Wysyłka bezpośrednia BtoBGrupa EskadraGrupa EskadraGrupa Eskadra„Wish Masz”
Saatchi & Saatchi PolandCasa MariolCasa Mariol„Wine Ink”
Kolko, Socializer SASocializer SASocializer„Rozgryź jajka”
Albedo MarketingAlbedo MarketingAlbedo Marketing„Pakiet wsparcia sprzedaży”
Program lojalnościowy BtoCMarketing HouseVichy Laboratories, Grupa L'OrealVichy„Moje Vichy”
Program lojalnościowy BtoBsmARTcatRobert BoschAutomotive Aftermarket„Bosch jedwabny szlak”
Pro Duct BBFHewlett PackardSerwery„HP GO”
Promocja sprzedaży BtoCWillson & Brown – WBDiageo PolskaJohnnie Walker„Johnnie Walker Giant Bottle”
NairobiaDiageo PolskaJohnnie Walker Red Label, Johnnie Walker Black Label (whisky)„Johnnie Walker F1”
Planners PolskaLotos PaliwaLotos„Kibicuj mistrzom”
i360PZ Cussons Polska SAE„Twój szczęśliwy proszek”
AspeThe Lorenz Bahlsen Snack-WorldNicNac`s, Crunchips, Lajkonik„Emocje w grze”
IQ Marketing (Poland)MasterCard EuropeMasterCard® PayPass™, Maestro® PayPass™„PayPass Goool!”
Albedo MarketingWhirlpool Polska SAPralki Whirlpool„Moda na kolory”
Promocja sprzedaży BtoBBBDO WarszawaMercedes BenzMercedes Citan„Citan w Makro Cash&Carry”
Albedo MarketingRockwool Polskaprodukty do izolacji zewnętrznej marki Rockwool„Akcja kooperacja”
Experiential marketing - event marketingPKN ORLEN, agencja LivePKN ORLEN SAPKN ORLEN„ORLEN Warsaw Marathon”
Havas Engage WarsawCoca-ColaCoca-Cola„Aktywacja Coca-Cola w oficjalnych strefach kibica na UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie”
Cheil PolskaSamsungSamsung Polska„Kocham Polskę za”
Business Consulting w KatowicachUrząd Marszałkowski Województwa ŚląskiegoIndustriada 2012„Industriada 2012”
Experiential marketing - field marketingOption OneSony Computer Entertainment PolskaWonderbook„Playstation Wonderbook - Shopping Mall Events”
Havas Engage WarsawCoca-ColaCoca-Cola„Coca-Cola Sampling Door-2-Door”
Albedo MarketingBRE Bank SAkarty kredytowe mBank Miles & More„Promocja kart kredytowych Miles & More mBank”
Experiental marketing – pozostałe formyLive, OMD, Men at Work, JustGrupa Żywiec SAWarka„Do Hymnu!”
ProximityCentrum Informacyjne Rządu, Kancelaria Prezesa Rady MinistrówGreetings Live Update„Akcja Live Welcome”
Cheil PolskaSamsungSamsung Polska„Kocham Polskę za”
Mosqi.toIKEAIKEA„Przysiądź się!”
Program incentive travelAfrica Line Adventure ClubOrange/SamsungProgram Incenitve Travel„Misja Kilimanjaro”
Planners PolskaLotos PaliwaLotos„Lotos Sardynia 2012”
Incentive Concept, ICP Group SABASF PolskaPictor„Pictor na szczytach ochrony”
Marketing internetowy - serwis internetowyCheil PolskaSamsungSamsung Polska„Digital Love”
MEC Poland, Leroy Merlin PolskaLeroy Merlin PolskaLeroy Merlin„Akcja Porządki”
Marketing internetowy - kampania internetowaLubię to - Social Media AgencyMaspexTiger Energy Drink„Tygrys”
Value MediaNetia SANetia SA„Kampania Netia w internecie 2013”
VML PolandŻywiec ZdrójŻywioł„Żywioł Riders”
Men At Work, VML PolandGrupa ŻywiecŻywiec„Lepiej Żywca - kampania internetowa”
Marketing internetowy - SEMValue MediaNeo24.plNeo24.pl„Google Search Remarketig”
Value MediaNetia SANetia SA„Keep Calm And Be Relevant!”
Cube Group SAAviva Powszechne Towarzystwo Emerytalne Aviva BZ WBK SAAviva OFE„Aviva OFE”
Marketing internetowy – e-mail marketingLaurens CosterOrangeNeostrada & Fun Pack„Personalizowane filmy”
Loyalty Partner PoplskaLoyalty Partner PoplskaPayback„Mailing triggerowany - wsparcie narzędzia (eKupony)”
FreshMailFreshMailFreshMail Poranek z email markietingiem„Poranek z email marketingiem”
AtomClickSamsung Electronics PolskaSamsung Eco Bubble „Odetnij się od starych nawyków!”
Mail-MediaC&A Online GmbHC&A Online„Rozbudowa bazy C&A Online”
Marketing internetowy - marketing wirusowyLemon SkyTescoTesco„Henix: Lecimy z życzeniami”
Lemon SkyOrangeOrange„Serce kręci reklamę z kotem”
VML PolandPTK CentertelOrange„Orange Smart”
Social mediaProximityBacardi Martnini PolskaWIlliam Lawson`s„Fanpage Wiliam Lawson's - konkurs wokół meczu z Anglikami”
Lemon SkyOrangeOrange„Królowie polskiego Facebooka - Serce i Rozum”
121PRNestle PolskaBobo Frut„Bobo Frut - smak dzieciństwa pamięta się latami”
Marketing mobilnyMEC Poland, Leroy Merlin PolskaLeroy Merlin PolskaLeroy Merlin„Aplikacja mobilna Leroy Merlin”
RedmobilePhilips PolskaEkspresy Saeco„My Saeco”
Direct Response AdvertisingProvident Polska SA, White RabbitProvident Polska SAProvident„Za co ich cenię?”
Men At Work, VML PolandGrupa ŻywiecŻywiec„Lepiej Żywca - direct response”
Kampania zintegrowana BtoCTequila, DDB Warszawa, RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Starcom Mediavest GroupKompania PiwowarskaTyskie„Tyskie 5 stadion”
Havas Engage WarsawFundacja Rak`n`RollProfilaktyka zdrowia„Gadaj*Badaj”
Men At Work, VML PolandGrupa ŻywiecŻywiec„Lepiej Żywca”
Kampania zintegrowana BtoBMindshare PolskaRandstad PolskaRandstad„Randstad: Znajdziemy pracowników dla Twojej firmy”
Non profitSaatchi & Saatchi PolandPolski Czerwony KrzyżPolski Czerwony Krzyż„Godne dzieciństw”
BBDO Warszawa, ProximityFundacja ItakaFundacja Itaka„Najtrudniejsze zadanie”
Havas Engage WarsawFundacja Rak`n`Roll„Rak'n'rolling- wyprawa na Zwrotnik Raka”
IQ Marketing (Poland), AtomClickFundacja SynapsisProgram Zatrudnij ASa„Zatrudnij Asa”
Golden Arrow designFocus AdvantageBrown-Forman PolskaJack Daniel`s Tennessee Honey„Stand Plaster Miodu”
GMPPlayPlay„Rent a tablet”
IQ Marketing (Poland)Pernod Ricard PolskaAbsolut„Absolut Polakom”
Golden Arrow openGrupa EskadraMercedes-Benz PolskaMercedes Citan„Gala... której nie było”
Havas Engage Warsaw, MECOrange Polska (Orange dla Firm)Orange dla Firm„Reklama dla firm”
VML PolandŻywiec ZdrójŻywioł„Żywioł - tyle gazu ile trzeba”
Salon odrzuconychTKM Agencja ReklamowaMetro PropertiesCentrum Handlowe „Centrum Ursynów”„Strategia wizerunkowa z linią kreacyjną Centrum Ursynów 2013”
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2015 VFP Communications Ltd. oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu
Projekt: Netizens