Nominacje 2016



34 wyróżnienia i 16 statuetek w 11. edycji Golden Arrow

W 11. edycji konkursu Golden Arrow przyznano 34 wyróżnienia i 16 statuetek. Zakończyło obrady jury złożone z przedstawicieli marketerów i agencji, które pracowało pod kierownictwem Dariusza Maciołka, dyrektora marketingu PGE Polska Grupa Energetyczna SA. Wyniki konkursu poznamy 23 czerwca na uroczystej gali w warszawskim klubie Pin-Up Studio.- Obrady były bardzo emocjonujące i merytoryczne. Przeanalizowaliśmy dużo bardzo dobrych prac. Udało nam się osiągnąć we wszystkich nagrodzonych pracach wspólne stanowisko i jestem przekonany ze każdy z jurorów odczuwa satysfakcję z poziomu obrad - mówi Dariusz Maciołek.

W tym roku na Golden Arrow napłynęły 123 zgłoszenia. Najwięcej w kategoriach: digital marketing – kampania internetowa – 13, CSR – 11, oraz promocja sprzedaży B2C i digital marketing – social media – po 10.


KategoriaAgencja/FirmaKlientMarka (produkt)Tytuł pracy
Wysyłka bezpośrednia BtoBFocus Media GroupFocus VR
United PartnersCasanova w Starej Hawanie
Program lojalnościowy BtoCRITF Advnet PolskaDorken Delta FolieDeltaPakiet Korzyści Delta
Loyalty PointIKEA RetailIKEA FamilyIKEA Family
GoldenSubmarineNiveaNiveaKlub Nivea
Program lojalnościowy BtoBsmARTcatRobert BoschAutomotive AftermarketBosch Motorsport
Albedo MarketingWhirlpool PolskaWhirlpoolZyskuj z 6-tym Zmysłem!
Albedo MarketingNestle Polska SAlody NestleZłoty Sezon z Nestle
Promocja sprzedaży BtoCOrlen OilOrlen OilOlej Platinum Orlen OilMinionki - promocja konsumencka Platinum Orlen Oil
Leo BurnettVision ExpressVision ExpressWielkie Badanie Wzroku
NairobiaNikon PolskaNikon (aparaty High Zoom Bridge)Jestem bliżej niż telefon
IQ Marketing (Poland)Wyborowa Pernod RicardPan TadeuszW imię polskiej gościnności
Albedo MarketingNestle Waters Polska SANałęczowiankaWyskocz z kapci! - Zmień styl życia z Nałęczowianką
Promocja sprzedaży BtoBAlbedo MarketingRockwool PolskaRockwoolRockwool - Mój wybór
Experiential marketing – event marketingKerris GroupUber PolandAplikacja Uber#UberDRIVEPL
Endorfina EventsH&MH&MH&M Loves Music Warsaw
Hand Made AdvertisingOmega WatchesOmega GlobemasterOmega Globemaster Magnetism Event
Agencja Reklamowa S4 SAMAN Trucks & BusMAN Trucks & Bus„Interaktywna podróż w czasie - mobilne muzeum MAN”
Washing MachineBurger KingBurgerKing#KingDealsTaxi
Experiential marketing – field marketingLoyalty Point, Mediacom, BBDO WarszawaMars PolskaWhiskasPrzesyłka do łapek własnych
Experiental marketing – pozostałe formyPolymuswyrzucone.pl_
Jet Line, Synchro.lab struktura firmy Jet LineUnidevelopment SAUnidevelopment SA (ogrodzenie)Niestandardowe ogrodzenie
Shopper marketingWillson & Brown – WBDiageo PolskaSmirnoff, Johnnie WalkerIconic Visibility
PlejP4PlayKampanie digital w POS Play
Program incentive travelUnited PartnersOrlen OilOleje samochodowe Orlen OilCuba - Caribbean Time Machine
ProDuct BBF, Incentive CareHewlett-Packard Enterpriseserwery HPE, oprogramowanie MS ROK, usługi HP Care Pack, produkty sieciowe HPHP GO! Namibia 4X4
Digital marketing - kampania internetowaTradeTracker Poland, Planet PlusAli ExpressAli ExpressAlitydzień - Jak w tydzień zwiększyć sprzedaż o 700%?
OS3NN Investment Partners TFI SANN Investment Partners TFI SABez wymówek
METSLeroy MerlinLeroy Merlin - cały asortymentLeroy Merlin - Bohater e-commerce’u
MEC, Saatchi & Saatchi, Media ImpactVisaVisaPrzyszłość już dziś
GoldenSubmarineNiveaNiveaNivea – Pielęgnuj bliskość w święta
Mindshare PolskaUbisoftThe DivisionThe Division News
Idea Bank SAIdea Bank SAIdea BankIdea Bank podbija sieć z kredytem online
Washing MachineBurger KingBurger King#KingDealsTaxi
Deloitte Digital, OMDPepsiCoPepsi Max#MaxOtwarcie
Deloitte Digital, TalentMedia, StarcomClinique (Estēe Lauder Poland)CliniquePop Yourselfie
Digital marketing - serwis internetowyOX MediaOknoplastOknoplastStrona WWW Oknoplast
GoldenSubmarineNiveaNiveaKlub Nivea
Idea Bank SAIdea Bank SAIdea BankBank jak sklep internetowy
VML Poland, Publicis, InitiativeOrange PolskaOrangeCo zrobią razem?
Digital marketing - social mediaJustDiscovery PolskaGorączka ZłotaGorączka Złota na Facebooku
Lubię To – Linked by Isobar, Carat Polska, Posterscope PolskaAdidas, SizeerAdidas TubularAdidas TubularUncover
Agencja LiveAdidas PolandAdidas Pure BOOST X#lubieponiedzialki z #PureBOOSTX - Kampania launchingowa butów adidas Pure BOOST X
VML PolandOrange PolskaOrangeSą lepsze sposoby na zdobycie 6GB
Digital marketing - marketing mobilnyReprise Media/UMGrupa AllegroAllegroMobile TV Sync
VML Poland, Young & Rubicam Warszawa, MediacomDanoneDanonePodziel się realnie
Mobiem, Havas Media GroupRed BullRed BullRed Bull Driving – KMy same lecą
Mobiem, Vizeum PolskaFox International Channels PolandFoxThe Walking Dead!
Digital marketing - innowacja internetowaAdCookie, VR GlobalDomar DevelopmentInwestycja mieszkaniowa Komorowice IIIInnowacyjny marketing nieruchomości
Mindshare, AdPlayerGrupa MaspexTymbarkPokonać Adblocki
VML PolandH&MH&MH&M Love Songs
Digital marketing - e-mail marketingFreshMailbd.sklep.plbd.sklep.plAktywizacja klientów bdsklep.pl przy użyciu e-mail marketingu
Digital marketing - SEMMETS, GroupM ConnectLeroy MerlinLeroy MerlinZwykłe narzędzia, niezwykłe wykorzystanie.
Digital marketing - wideoTalentMedia, Lubię To – Linked by IsobarVirgin MobileVirgin MobileYouTuberzy rozpieszczają fanów razem z Virgin Mobile
VML PolandMinisterstwo ZdrowiaJak działa zdrowy człowiek
Washing MachineBurger KingBurger King#KingDealsTaxi
Deloitte Digital, OMDPepsiCoPepsi Max#MaxOtwarcie
Direct response advertisingLeo BurnettVision ExpressVision ExpressWielkie Badanie Wzroku
Kampania zintegrowana BtoCLeo BurnettVision ExpressVision ExpressWielkie Badanie Wzroku
MullenLowe MediaHub, GoldenSubmarine, AgoraING Bank ŚląskiInwestycjeOd oszczędzania do inwestowania
BBDO Warszawa, StarcomPrudentialPremiopolisa Emerytura bez obawMłodzi Bogowie
VML Poland, Publicis, InitiativeOrange PolskaOrangeCo zrobią razem?
Albedo MarketingWhirlpool PolskaWhirlpoolLaunch chłodziarko-zamrażarek z technologią Supreme No Frost
Kampania zintegrowana BtoBIdea Bank SAIdea Bank SAIdea BankKampania Można? Można!
CSRLubię To – Linked by Isobar, MECNivea PolskaNiveaPodwórko Nivea
VML PolandMinisterstwo ZdrowiaJak działa zdrowy człowiek
VML Poland, Young & Rubicam Warszawa, MediacomDanoneDanonePodziel się realnie
Non profitPolymuswyrzucone.pl
Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope PolskaFundacja ITAKA Centrum Poszukiwań Ludzi ZaginionychNGOZnani Zaginieni
VML PolandNovo Nordisk Pharma & Koalicja na rzecz Walki z CukrzycąPijane statusy
VML PolandProjekt: PolskaHejtStopHejtStop
DesignWyjątkowyPrezent.plCGBWyjątkowyPrezent.plObudź Marzenia
PlejP4PlayGamers gonna Play
IQ Marketing (Poland)Pernod Ricard WyborowaOstoya VodkaOstoya Vodka. Odetchnij
OpenJust, GongŻywiec Sprzedaż i DystrybucjaŻywiecŻywiec – kampanie regionalne: Górny Śląsk i Kraków
Polsat Media Biuro ReklamyAnimex FoodsBerlinkiBerlinki – Animowane bohaterki w programie typu talent show
MissingLink, TVN Digital SATVN Digital SAplayer.pl#Happy2Help! – inny wymiar procesu obsługi Klienta
Odyseja Public RelationsEco inZEW for menPoczuj ZEW
PlejP4PlayStrefa Play na 21. Przystanku Woodstock
PlejH&M Hennes & MauritzH&MH&M Sport WF-Reaktywacja
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2017 VFP Communications Ltd. oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu
Projekt: Netizens