Rada programowa konkursu dba o zapewnienie najwyższych standardów w definiowaniu założeń konkursu oraz oceny zgłaszanych projektów. Powoływana jest spośród wybitnych ekspertów rynku, przedstawicieli środowisk akademickich, przedstawicieli organizatora, patronów honorowych.
Przedstawiciel rady programowej bierze udział w pracach jury jako obserwator w roli doradczo-rozjemczej.


Przewodniczący rady programowej:

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, Commercial Fleet Sales Manager EMEA, Shell

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, Commercial Fleet Sales Manager EMEA, Shell

Marcin Drzewiecki, prezes Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, Commercial Fleet Sales Manager EMEA, Shell

Odpowiedzialny za rozwój sprzedaży segmentu kart paliwowych Shell w regionie Europy Centralnej, Bliskiego Wschodu, oraz Afryki. Posiada bogate doświadczenie w pracy z konsumentem, oraz biznesem. Jest ekspertem w dziedzinie budowania wartości klienta indywidualnego i biznesowego. Entuzjasta produktów cyfrowych w nowoczesnym marketingu. Wdrażał programy angażujące, narzędzia dialogu, oraz rozwiązania oparte na danych i zaawansowanych algorytmach. Przez 8 lat rozwijał pierwszy w Polsce multipartnerski program bonusowy PAYBACK, firmy należącej do American Express Group. Posiada wieloletnie doświadczenie w nowoczesnym handlu, m.in. na stanowisku Dyrektora Marketingu Carrefour Polska, oraz Customer Insight Manager w Tesco Polska. Absolwent stosunków międzynarodowych, oraz studiów Executive MBA na University of Minnesota i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Coca-Cola Poland Services

Coca-Cola Poland Services

Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu, członek zarządu Coca-Cola Poland Services.

Doświadczony manager z ponad 16 letnim doświadczeniem w biznesie i branży FMCG. Od 2005 roku tworzy i realizuje strategie marek z portfolio firmy Coca-Cola, będąc odpowiedzialny za rozliczne kategorie produktowe oraz strategiczne projekty w Polsce oraz krajach Europy Centralnej i Południowej. Oprócz odpowiedzialności za polski rynek, jest także członkiem Marketing Leadership Team odpowiedzialnego za region Europy Centralnej i Wschodniej. Mikołaj Ciaś zanim dołączył do zespołu firmy Coca-Cola, swoje szlify i doświadczenia zawodowe w sektorze FMCG zdobywał pracując w takich korporacjach, jak Unilever Polska i Carlsberg Polska, gdzie odpowiadał za marketing wielu marek. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, którą ukończył na Wydziale Inżynierii Środowiska z zakresu informacji i zarządzania. Jest także absolwentem kursów dla Kadry Zarządzającej w IMD Business School w Lozannie w Szwajcarii.

Saski Business Consulting

Saski Business Consulting

Jacek Barankiewicz, prezes Rady Reklamy, prezes Saski Business Consulting

Od 25 lat zajmuje się marketingiem bezpośrednim. Założyciel (1995) pierwszego w Polsce centrum zewnętrznych usług Contact Center. Kierując firmą, zrealizował ponad sto różnych projektów z zakresu obsługi klienta, telesprzedaży, marketingu mobilnego, procesów typu back office i innych. Pracując od ponad 4 lat jako konsultant (SBC), wspierał organizacje Contact Center w Polsce, Niemczech i Belgii oraz na Ukrainie. Od 2002 r. członek zarządu i wiceprezes zarządu (do 2016 r.) Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, odpowiedzialny za strategię rozwoju Stowarzyszenia i kontakty międzynarodowe. Reprezentuje SMB w Europejskiej Federacji Organizacji Marketingu Bezpośredniego i Interaktywnego FEDMA, Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan” oraz Europejskiej Konfederacji Organizacji Contact Center (ECCCO). Od wielu lat aktywnie uczestniczy w pracach nad prawem o ochronie danych osobowych i innymi regulacjami na poziomie krajowym i europejskim. Absolwent Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego i Kursu Strategii Marketingowych ESMT (Niemcy).

Kompania Piwowarska

Kompania Piwowarska

Iwona Doktorowicz-Dudek, vice president marketing at Kompania Piwowarska

Od 2014 r. jako wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej zarządza markami Tyskie, Żubr, Lech, Redd’s, Książęce, Dębowe, Wojak, Pilsner Urquell, Grolsch. Wcześniej przez 10 lat działała w Grupie Danone: od stanowiska marketing managera w Lu Polska (ciastka) do dyrektora marketingu Danone Finlandia, a potem Danone Polska (Produkty Mleczne). Rozwinęła z sukcesem silne marki polskie i międzynarodowe: Delicje, Pieguski, Petitki, Activia, Actimel, Danonki, Danio, Jogurt Danone, Fantasia, Gratka. Zanim dołączyła do Grupy Danone, pełniła różne funkcje na stanowiskach menedżerskich w działach marketingu takich firm jak Reckitt Benckiser (zarządzanie markami Airwick, Calgonit, Veet, Cillit, Perła) oraz w Tchibo (marki Tchibo i Davidoff). Pasja w biznesie: tworzenie silnych zmotywowanych zespołów i adresowanie negatywnych trendów rynkowych poprzez budowanie silnych marek.

DHL Parcel Polska

DHL Parcel Polska

Anna Kania-Okienczyc, vice president marketing DHL Parcel Polska

Odpowiada za rozwój produktów i usług dla klientów biznesowych i indywidualnych, strategię cenową oraz pozycjonowanie rynkowe i komunikację marketingową marki DHL. Poprzednio przez 2,5 roku była dyrektorem marketingu w firmie InPost. Wcześniej przez 10 lat (2000-2010) pracowała w dziale marketingu Canal+ Cyfrowego, m. in. pełniąc funkcję dyrektora marketingu. Ukończyła zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej oraz studia doktoranckie w Kolegium Ekonomiczno-Społecznym SGH.

DDB Group

DDB Group

Paweł Kastory, prezes DDB Group

Jest współzałożycielem jednej z pierwszych agencji reklamowych w Polsce Corporate Profiles (1991), której dynamiczny rozwój pozwolił na stworzenie grupy firm skupionych wokół dzisiejszego DDB & Tribal. Wspomniana grupa złożona z firm BNA (branding), CPC (doradztwo w zakresie marketingu), DDB & Tribal (agencja reklamowa), Gutenberg Networks (produkcja reklamowa), OMG (grupa domów mediowych) tworzy jeden z największych zespołów działających w branży marketingu i reklamy w Polsce. Do jej obecnych klientów należą między innymi: Grupa Allegro, Huawei (Polska, Nordic & CEE), Kaspi Bank w Kazachstanie, McDonald‘s Polska, Tchibo, Unilever, Volkswagen Group (Seat/Porsche). Członek Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Polskiej Rady Biznesu oraz Rady Fundacji Ronalda McDonalda. Wiceprzewodniczący Rady Powierniczej Muzeum Narodowego w Warszawie oraz Przewodniczący Zarządu Stowarzyszenia Przyjaciele MNW. Uhonorowany Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski oraz tytułami: Człowiek Reklamy Briefu 2012, AdMan 2012 (Press), Guru Polskiej Reklamy 2007 (Home & Market), Człowieka Roku 2004 Polskiego Przemysłu Mediowego i Reklamowego.

Szkoła Główna Handlowa

Szkoła Główna Handlowa

prof. dr hab. Piotr Płoszajski, kierownik Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej 

Kierownik Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej od 1994 r. Absolwent zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim i Harvard Business School. Research Scholar w Sloan School of Management, Massachusetts Institute of Technology (MIT), USA. W latach 1987-1991 dyrektor Instytutu Filozofii i Socjologii PAN, a w latach 1993-1998 dyrektor generalny Polskiej Akademii Nauk. Autor ponad 200 publikacji. Ostatnio zajmuje się Nową (sieciową) Gospodarką, wpływem technologii na modele biznesowe, Internetem Obiektów i sztuczną inteligencją. Wykładowca i spiker na kilkudziesięciu uniwersytetach i w centrach badawczych w Europie, USA, Japonii, Indiach i Nowej Zelandii. Doradca i wykładowca w wielu korporacjach polskich i międzynarodowych. Członek kilku rad nadzorczych. Prezes Stowarzyszenia Edukacji Menedżerskiej „Forum”.

Bank Zachodni WBK

Bank Zachodni WBK

Artur Sikora dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu

Dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Banku Zachodnim WBK, z którym związany jest (wcześniej BZ) od 1999 r. Absolwent Instytutu Filologii Angielskiej Uniwersytetu Wrocławskiego, stypendysta University of North Carolina at Greensboro, NC, uczestnik „Kellogg on Branding” na Uniwersytecie Northwestern. Od 2013 roku juror Effie. Nadzoruje komunikację zewnętrzną i wewnętrzną spółki, działania marketingowe i public relations, pozycjonowanie marki, sponsoring, CSR oraz procesy jakości obsługi i praw klientów. Autor innowacyjnych w sektorze bankowym kampanii marketingowych z udziałem międzynarodowych gwiazd. W 2013 r. zrealizował największą produkcję reklamową w historii banku, do udziału w której zaprosił Kevina Spacey. Opracował i zrealizował strategię komunikacyjną wejścia Banku Zachodniego WBK do Grupy Santander. W latach 2013-2014 odpowiedzialny również za całościową komunikację zmian w związku z połączeniem BZ WBK z Kredyt Bankiem oraz proces rebrandingu i umacniania odświeżonego wizerunku marki trzeciego największego banku w Polsce. Od 2016 r. pełni funkcję Konsula Honorowego Irlandii.

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 VFP Communications Ltd. oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu
Projekt: Netizens